دانلود کتاب پزشکی

دانلود کتاب پزشکی، خرید کتاب پزشکی

دانلود کتاب پزشکی

دانلود کتاب پزشکی، خرید کتاب پزشکی

سایت دانلود کتاب های پزشکی و خرید این کتاب ها از منابع معتبر

بایگانی

در اوایل دهه 1990 ، جولیا دونالدون - کارگر سابق و همسر یک مدرس دانشگاه - توسط ناشر نزدیک شد که می خواست یکی از ترانه های خود را برای بی بی سی تطبیق دهد. با انتشار A Squash and Squeeze ، دونالدسون اولین کتاب کودک خود را در سن 45 سالگی به چاپ رساند و حرفه ای را نادیده گرفت که منجر به کلاسیک های مدرن مانند The Gruffalo ، Room on Broom و Stick Man شد .

دونالدسون بیشتر نویسندگان بار اول را در کارنامه خود داشت ، از این رو که سابقه ای در تلویزیون بچه ها داشت. اما چگونه یک شخص معمولی - کسی که هیچ ارتباطی با هنر ندارد - تبدیل به یک نویسنده منتشر شده می شود؟ در این پست ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه کتاب کودکانه منتشر کنید و آن را به دست (و قلب) خوانندگان جوان در همه جا برسانید .


نویسندگان بار اول: چگونه کتاب کودکان خود را منتشر می کنید؟
برای توییت کلیک کنید

1. بازار را بشناسید
دانستن مخاطبان خود هنگام نوشتن کتاب خود و هنگام فروش آن بسیار مهم است . اولین چیزی که یک ویراستار می خواهد بداند این است که آیا این نوع کتابی است که آنها می توانند بفروشند. ورود به مخاطب هدف کتاب شما همچنین به نشان دادن درک شما در مورد تجارت چاپ کمک خواهد کرد ، چیزی است که بیشتر سردبیران در یک همکاری می خواهند.

محدوده سنی کتابهای کودکان چیست؟
به طور گسترده ، داستان های کودکان به چهار دسته تقسیم می شوند:

کتابهای تصویری: زیر 5 سال ، زیر 1000 کلمه
خوانندگان اولیه: 5+ ساله ، 2000 تا 5000 کلمه
کتاب های فصل: 6-9 ساله ، 5000 تا 10،000 کلمه
گرید میانه (MG): 8-12 ساله ، 30،000 تا 50،000 کلمه
بزرگسالان جوان (YA): 12-18 سال ، 50،000 تا 100،00 کلمه
ویراستاران مدرن تعداد کلمات را بسیار جدی می گیرند. آنها به ندرت وقت دارند که کتابهایی را که به دست می آورند ویرایش کامل کنند ، بنابراین اگر شما نسخه ای از کلاس متوسط ​​2000000 کلمه ای را نوشتید ، بیشتر سردبیران خواهند فکر کردند: "چه کسی به این نوع استرس احتیاج دارد؟"

اگر می خواهید در مورد نوشتن برای هر گروه در نشریات کودکان اطلاعات بیشتری کسب کنید ، برای این دوره آنلاین رایگان در زمینه آموزش Reedsy ثبت نام کنید.

بیاموزید که چگونه کتاب کودکان خود را برای مخاطبان مناسب هدف قرار دهید
برای این دوره 10 بخشی رایگان ثبت نام کنید! ایمیل خود را در زیر وارد کنید و "نوشتن - کتابهای کودکان 101 - نوشتن برای گروه سنی مناسب" را از فهرست کشویی انتخاب کنید.

Enter your email address
تحقیق در بازار
شما می خواهید دست اول ببینید که چه کتابفروشی ها می فروشند و تبلیغ می کنند. اسکن لیست بهترین فروشندگان آمازون خوب است ، اما رفتن به Barnes & Noble ایده ای بهتر از روندهای جاری به شما می دهد. فروشگاه های آجر و ملات هنوز بخش بزرگی از بازار کودکان را تشکیل می دهند و - بیشتر از آن که کتاب های بزرگسالان را بخرند - بیشتر والدین هنوز آنها را نسبت به خرده فروشان آنلاین ترجیح می دهند.

نحوه انتشار کتاب کودکان

بنابراین کلاه جاسوسی خود را برپا کنید و به یک مأموریت جمع آوری اطلاعات به بخش کودکان یک کتابفروشی بزرگ بروید. قفسه ای را که کتاب شما در آن قرار دارد پیدا کنید (به عنوان مثال ، کتاب عکس ، کلاس متوسط) و یادداشت برداری کنید

کدام نویسندگان در گروه شما محبوب هستند؛
چه موضوعات و مضامین به نظر می رسد روند؛ و
کدام ناشران این کتابها را منتشر می کنند.
می توانید به راحتی تمام عناوین اصلی را در گروه خود اسکن کرده و دریابید که کتاب های شما با کدام یک از آنها رقابت خواهد کرد. در انتشار ، ما اغلب در مورد "نوشتن به بازار" صحبت می کنیم ، که افراد امروزی آن را "تقلید کتاب های موفق" می نامند. "اما واقعاً ، این درک فهم سلایق خوانندگان و ناشران است. شما می خواهید بدانید که مخاطبان شما قبلاً چه چیزی خوانده اند ، بنابراین می توانید در طوفان خاصی بازی کنید یا آنها را واژگون کنید.

نکته: برای اطلاع از  پیشرفت های بازار (از جمله آخرین عناوین) در خبرنامه قفسه کودکان در هفته نامه ناشر عضو شوید.

2. نسخه خطی خود را اصلاح کنید
همانطور که اشاره کردیم ، ویراستاران به ندرت وقت لازم برای ویرایش دارند ، بنابراین نسخه خطی شما قبل از ارسال آن باید تا حد امکان خوب باشد .

بازنویسی و ویرایش کتاب خود را ادامه دهید
کتابهای عالی تقریباً همیشه نتیجه بازنویسی ها و ویرایش های دقیق ، کاملاً در نظر گرفته شده است. در نامه ای که او به دخترش نوشت ، روالد دال کار پرهیزکارانه ای را که در میان کلاسیک هایش انجام داد فاش کرد:

وی افزود: "اما اکنون باید به فکر نیمه دوم خوب و مناسب (برای ماتیلدا ) باشم . حال حاضر تمام خواهد شد سه ماه کار از پنجره بیرون رفت ، اما این طور است. من باید چارلی [و کارخانه شکلات] را پنج یا شش بار بازنویسی کردم و هیچ کس آن را نمی داند. "

نحوه انتشار کتاب کودکان
چارلی و کارخانه شکلات توسط روالد دال. تصویرگری توسط کوئنتین بلیک

روی نسخه خطی خود کار کنید تا زمانی که شما نتوانید به راهی برای بهبود آن فکر کنید. کتاب های تصویری و خوانندگان اولیه آنقدر کوتاه هستند که حتی تکمیل هر جمله ، حتی بیشتر از حد معمول نیز مهم است. ممکن است نوشتن یک کتاب برای کودکان کمتر از نوشتن یک رمان کامل باشد ، اما این بدان معنی نیست که راحت تر است! هر زمان که وقت خود را صرف نوشتن نکنید ، باید به فکر مفهوم خود و چگونگی بهتر شدن آن باشید.

از خوانندگان بازخورد دریافت کنید
بسیاری از نویسندگان فرزندان خود (یا خواهرزاده ها یا فرزندان دوستانشان) را برای خواندن نسخه های خطی خود می گیرند. بچه ها وحشیانه صادق هستند ، بنابراین آنها را برای برخی از بهترین خوانندگان بتا می سازد . والدین نیز برای بازخورد بسیار عالی هستند - آنها افرادی هستند که در واقع کتاب شما را خریداری می کنند ، بنابراین واکنش آنها می تواند به شما کمک کند که آیا این کتاب مناسب بازار است یا خیر.

انجمن های نویسندگی کودکان
بسیاری از انجمن های آنلاین عالی وجود دارد که می توانید از نویسندگان همکار و خوانندگان مشتاق بازخورد بخواهید. گروه های فیس بوک مانند نویسندگان کتاب کودکان و  نویسندگان کتاب کودکان و تصویرگران مکان بسیار خوبی برای شروع هستند.

توجه جدی به عضویت در انجمن نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک بگذارد . اعضا به صفحه ای از منابع مانند "کتاب" خود دسترسی می یابند ، به صفحه ای که شامل فهرست های ناشران ، نمایندگان و داوران ویژه انتشارات کودکان است. SCBWI همچنین بیش از 70 فصل منطقه ای در سرتاسر جهان دارد که به شما امکان می دهد با نویسندگان محلی کودکان همسایه متصل شوید. هزینه سالانه 80 دلار است ، اما ارزشش را دارد - حتی اگر فقط بخشی از آنچه را ارائه می دهند استفاده کنید. گروه دیگری که باید به آن توجه کنیم انجمن ادبیات کودکان است که رویکرد آکادمیک تری به کتاب های کودکان می گذارد و می تواند بینش خوبی در مورد آنچه کار می کند و چه چیزی ندارد به شما ارائه دهد.

پیوستن به انجمن نویسندگان می تواند همه تفاوتها در حرفه رشد شما ایجاد کند. هنگامی که شما خودتان به عنوان یک فعال و ایجاد کرده ایم دادن عضو، شما پیدا کردن آن بسیار آسان تر برای پیدا خوانندگان بتا و یا برای ارجاع به یک عامل و یا ناشر بپرسید.

با یک ویرایشگر حرفه ای کار کنید
یک ویرایشگر حرفه ای فقط داستان نویسی شما را بهبود نمی بخشد و دستور زبان خود را برطرف می کند - آنها همچنین به شما کمک می کنند درک کنید که آیا برای مخاطبان مناسب می نویسید. افراد با تجربه مناسب اطمینان حاصل می کنند که کتاب شما از استانداردها و قوانین ناگفته تجارت تبعیت می کند و اغلب شما را در جریان ارسال نسخه خطی شما راهنمایی می کند.

بسیاری از ویراستاران آزاد در Reedsy برای بزرگترین ناشران جهان کار کرده اند ، بنابراین آنها دقیقاً می دانند ویراستاران بدنبال چه چیزی هستند. کمک آنها می تواند بسیار ارزشمند باشد ، بنابراین شما حتماً باید یک ویراستار حرفه ای برای کتاب فرزندان خود را در نظر بگیرید. در این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کار با ویراستاران داستانی حرفه ای کسب کنید .

نکته: هزینه های ویرایش اغلب بر اساس تعداد کلمات است. کتاب های تصویر و خوانندگان اولیه کوتاه هستند ، بنابراین یک ویرایش حرفه ای می تواند به طرز شگفت آوری مقرون به صرفه باشد.

انجمن
برای ویرایش نسخه خطی خود ، از یک متخصص دریافت کنید
صدها نفر از بهترین ویراستاران کودک در Reedsy هستند. برای دیدار با آنها امروز ثبت نام کنید!

Enter your email address
بیشتر بدانید که چگونه Reedsy می تواند به شما در تهیه کتاب زیبا کمک کند.

تصویرگر نشوید
مگر اینکه شما در حال حاضر یک تصویرگر حرفه ای مانند ریموند بریگز ( آدم برفی ) یا جان کلاسن ( I Want My Hat Back ) باشید ، نگران تصاویر نباشید. در حقیقت: تصویرگر را استخدام نکنید. این کار را خودتان انجام ندهید و همسر ، کودک یا هم اتاقی دانشگاه خود را مجبور به انجام این کار نکنید. حتی دستورالعمل ارائه ندهید. ویرایشگرانی که کتاب شما را خریداری می کنند ، می خواهند تصویرگر را انتخاب کنند - دوباره ، مگر اینکه شما تصویرگر حرفه ای باشید ، ارسال طرح یا دستورالعمل فقط به ضرر شما خواهد بود.

با فرض اینکه دست نوشته خود را در عرض یک اینچ از زندگی خود جلا داده اید ، بیایید این چیز را بفروشیم!

3. یک نماینده کتاب کودکان پیدا کنید
ساده ترین راه فروش به یک ناشر این است که ابتدا یک نماینده ادبی را تأمین کنید. به گفته آنا بولز ، سردبیر سابق راه اندازی در هاچت: "ناشرانی که ارسال های غیرمجاز را قبول می کنند ، امروزه بسیار نادر هستند."

کار نماینده این است که کتاب خود را به ناشر بفروشید و بهترین پیشنهاد را از طرف شما انجام دهید. اگر احتمال تبدیل شدن کتاب شما به Rainbow Magic بعدی یا پرسی جکسون بعدی وجود داشته باشد ، آنها به احتمال زیاد حقوق فیلم ، تلویزیون و حقوق تجاری شما را نیز بر عهده خواهند گرفت.

نحوه انتشار کتاب کودکان
دزدگیر رعد و برق توسط ریک ریوردان ، کتابهای دیزنی / فاکس قرن بیستم

کمیسیون استاندارد برای یک نماینده 15٪ از کل درآمد یک نویسنده است که شامل پیشرفت و حق امتیاز می شود. اما قبل از شروع نگرانی در مورد آن ، ابتدا باید یک عامل معتبر را متقاعد کنید تا شما را به سمت خود ببرد.

عوامل پرس و جو
یک نامه پرس و جو برای نسخه خطی کودکان با هیچکدام از کتاب های داستان دیگر متفاوت نیست. این نامه "پرس و جو" است که آیا یک نماینده علاقه دارد به شما نمایندگی کند یا خیر. در حالت ایده آل ، این یک یادداشت یک صفحه ای است با "زمین آسانسور" که شما و کتاب شما را می فروشد. باید به طور موجز توضیح داد

جایی که کتاب شما در بازار نشر کودکان قرار دارد.
آنچه کتاب شما را منحصر به فرد می کند؛ و
چرا شما و عامل کاملاً با یکدیگر مناسب هستید.
شما می خواهید تصور کنید. نویسندگان جدید بعضی اوقات سعی می کنند با انجام کاری دیوانه کننده مانند پر کردن پاکت نامه پرس و جو با زرق و برق ، ایستادگی کنند و نشان دهند که آنها "با قلب جوان" هستند - اما این افراد احتمالاً بیشتر از بازداشت دستگیر می شوند.

ما نکات زیادی برای نوشتن یک نامه پرس و جو عالی داریم ، اما در اینجا دو پیشنهاد وجود دارد که شانس شما را بهبود می بخشد.

فقط به نمایندگانی که نویسندگان بچه ها را اداره می کنند ، ارائه دهید. نویسندگان بسیار زیادی تحقیقات خود را قبل از درخواست یک عامل انجام نمی دهند. وقت خود را با تماس با مأمورانی که فقط عناوین بزرگسالان یا کتابهایی را که از دست شما خارج شود اداره می کنید ، تلف نکنید.
بدانید که کتاب شما در لیست آنها قرار دارد. اگر نماینده در حال حاضر چند کتاب عکس مستقر در اسب شاخدار را در لیست خود قرار داده است ، ذکر کنید که چگونه کتاب عکس تکشاخ شما به خوبی در کنار آنها بنشیند. اگر کتاب های تکشاخ ندارند ، بگویید که چگونه کتاب شما می تواند به لیست آنها عمق ببخشد.
نکته: به نمایندگان تحقیق ، خرید نسخه ای از کتاب نویسندگان کودک و Illustrrator's Market یا سالنامه نویسندگان و هنرمندان (برای انگلستان).

بعد از گرفتن نماینده چه اتفاقی می افتد؟
اگر شما موفق به جلب توجه یک نماینده هستید و آنها موافقت می کنند شما را نمایندگی کنند ، هنوز در خیابان آسان نیستید. فقط از JK Rowling بپرسید ، که نماینده وی تلاش کرد اولین کتاب هری پاتر را بفروشد ، تا اینکه سرانجام یک ویراستار فرصتی برای این کار گرفت.


اما اگر نماینده نداشته باشید چه اتفاقی می افتد؟

چه می شود اگر شما ده  نامه پرس و جو کامل ارسال کرده باشید و هنوز پاسخ دلخواه خود را دریافت نمی کنید؟ خوب ، شما هنوز این گزینه را دارید که خودتان کتاب را ارسال کنید.

4. ارسال مستقیم به ناشران
بدون نماینده ، باید ناشرانی را جستجو کنید که "ارسالهای غیرمجاز" را بپذیرند. بسته به قلمرو شما ، ناشران اصلی ممکن است دست نوشته های ناخواسته را بپذیرند. به عنوان مثال ، پنگوئن استرالیا نویسندگان کودکان را ترغیب می کند تا مستقیماً تسلیم شوند در حالی که دفاتر ایالات متحده و انگلستان ادعا می کنند فقط ارسالی از طریق نمایندگان را می پذیرند.

دریابید که کدام ناشران کودکان ارسال های غیرمجاز را می پذیرند.
برای توییت کلیک کنید

به دنبال چاپ های ناخوشایند ناشران بزرگ باشید
این صحت ندارد که مطبوعات عمده به نسخه های دست نخورده نگاه نکنند. پنگوئن در واقع دارای اثری به نام Dial Books برای خوانندگان جوان است که به نویسندگان اجازه می دهد مستقیماً ارسال کنند. به همین ترتیب ، در زمان نگارش ، کتاب های کلاریون (اثری از هاستون میفلین هارکورت) نیز برای نویسندگان غیرمجاز باز است. نکته کوچک این است که آنها در واقع به نویسنده پاسخ نمی دهند ، مگر اینکه علاقمند به چاپ باشند. بنابراین برای رد سکوت آماده باشید!

ناشران کوچک و متوسط
ناشران مستقل کوچکتر به احتمال زیاد علاقه ای به ارسال های غیرمجاز نشان می دهند. این فقط پیدا کردن موارد مناسب است. صنعت تامز کودکان نویسنده و تصویرگر بازار است و نویسندگان و هنرمندان سالنامه (UK) هر دو دارای دایرکتوری است که می تواند به شما کمک کند پیدا کردن ناشران است. به همین ترتیب ، اعضای انجمن نویسندگان کتاب و تصویرگران کتاب کودکان می توانند به بانک اطلاعاتی جامع خود دسترسی پیدا کنند.

برای منابع رایگان ، Picturebook Planet را ببینید که دارای لیست عالی از ناشران کتاب عکس است که می توانید برای آنها ارسال کنید. برای کلیه دسته های بچه های دیگر ، وبلاگ منتشر شده به مرگ بخش قابل توجهی در فهرست ناشر آنها دارد (از پایین به پایین حرکت کنید).

بسیاری از شرکت ها ثبت نام در تمام طول سال را انجام نمی دهند ، اما اگر برای انتشار خبرنامه رایگان از انتشارات مؤلفان ثبت نام کنید ، وقتی ناشران شروع به پذیرش ارسال مستقیم می کنند ، به شما اطلاع می دهد.

مراقب مطبوعات غرور باشید
اگر ناشر می خواهد مبلغی را برای انتشار کتاب خود بپردازد ، فرار کنید. چشم انداز نشر آلوده به مطبوعات غرور است و به دنبال طعمه رویاهای نویسندگان بی تجربه است

چه مقدار از نویسندگان دریافت می شود؟
نحوه انتشار کتاب کودکان
تصویر: خانه تصادفی پنگوئن

این در مورد پول نیست - این در مورد عشق به هنر و صنعت است ، درست است؟

فقط شوخی میکنم! پول همیشه مهم است ، به خصوص اگر هدف شما نوشتن تمام وقت باشد.

نویسندگان کودکان می توانند در اولین کتاب خود بین 5 تا 10 هزار دلار پیش بینی کنند و حق امتیاز بعدی در حدود 7٪ برای کتابهای چاپی و 25٪ در فروش کتاب باشد. حق امتیاز کتاب عکس بین نویسنده و تصویرگر تقسیم می شود - و اغلب به نفع تصویرگر.

نویسنده کودک چقدر می تواند از یک کتاب انتظار داشته باشد؟
برای توییت کلیک کنید

از نظر آماری ، بیشتر نویسندگان منتشر شده به اندازه کافی از کتابهای خود برای نوشتن تمام وقت استفاده نمی کنند . اگر نشر کودکان را راهی آسان برای تهیه پول های بزرگ می دانید ، خود را برای ناامیدی تنظیم می کنید. اما اگر شما یک ایده اصلی برای یک داستان ، خلاقیت برای منحصر به فرد بودن و لذت بردن از آن و انگیزه دیدن آن به دست خوانندگان خود دارید ، تقریباً مطمئناً می توانید آن را منتشر کنید.

لیست ناشران کتاب کودکان
نویسندگان غیرمجاز خوشحال می شوند! در اینجا لیستی از 13 ناشر وجود دارد که پذیرش های ناخواسته را برای شروع کار قبول می کنند.

آلبرت ویتمن و شرکت
درباره: ناشر کتاب برنده جایزه کودکان که در سال 1919 تأسیس شد. 
انتشار: کتاب عکس کودکان و داستانهای داستان متوسط. 
مقاله های ارسالی: برای کتاب های تصویری ، نامه ای با شرح مختصر از داستان ، شرح مختصر زندگی نامه و سه عنوان تطبیقی ​​ارائه دهید. برای کلاس متوسط ​​، یک نامه پرس و جو را با یک داستان کوتاه ، بیوگرافی کوتاه و سه عنوان مقایسه ای ارسال کنید. در اینجا بیشتر بیاموزید

انتشارات آربوردیل
درباره: انتشارات Arbordale یک شرکت مستقل چاپ و نشر کتاب برای کودکان است که در Mount Pleasant، SC واقع شده است. 
انتشار: داستان های داستان نویسی کودکان یا داستان های غیر داستانی با علم یا ریاضی که در داستان بافته شده است. 
ارسالی: کلیه نسخه های خطی باید از طریق ایمیل به ویرایشگر Acquisitions ارسال شوند. در اینجا بیشتر بیاموزید

مطبوعات Boyds Mills
درباره: بخش تجارت کتابهای برجسته برای کودکان ، Boyds Mills Press طیف گسترده ای از عناوین داستانی و داستانی با کیفیت بالا را برای خوانندگان جوان منتشر می کند. 
انتشار: کتاب های تصویری کودکان و داستان های داستان متوسط. 
ارسالی: برای کتابهای تصویری ، کل نسخه را ارسال کنید. برای کلاس متوسط ​​، سه فصل اول و خلاصه طرح را ارائه دهید. در اینجا بیشتر بیاموزید

مطبوعات چراغ قوه
درباره: ناشر و برنده جایزه کتابهای مصور کودکان مستقر در بروکلین. 
انتشار: کتابهای تصویری کودکان. 
موارد ارسالی: در صورت تمایل نسخه خطی خود را از طریق ایمیل ارسال کنید: افراد 4 تا 8 ساله را هدف قرار می دهد ، زیر 1000 کلمه دارد ، مضمون جهانی دارد ، با موقعیت های خانوادگی یا اجتماعی سروکار دارد. در اینجا بیشتر بیاموزید

کتابهای پرواز پرواز
درباره: تأسیس در سال 2013 ، کتاب پرواز Flying Eye اثر انگلستان کودکان برنده جایزه از انتشارات بین المللی بصری Nobrow است. 
انتشار: کتاب های تصویری و نگارگری مصور برای کودکان. 
ارسالی: ارسال خلاصه داستان از داستان و اولین پیش نویس کامل متن. در مورد ارسال کتاب عکس ، باقیمانده صفحات به صورت ایده آل باید بصورت تصویری به عنوان پیش نویس اول از بین بروند. در اینجا بیشتر بیاموزید

انتشارات روح رایگان
درباره: مستقر در مینیاپولیس ، مینه سوتا ، انتشارات روح آزاد به دلیل درک منحصر به فرد خود در مورد آنچه بچه ها می خواهند و نیاز به موفقیت در زندگی دارند شناخته شده است. 
انتشار: کتابهای کودکان غیر داستانی. 
موارد ارسالی: پیشنهادی را ارائه دهید که شامل نامه ، جلد فعلی ، تحلیل بازار ، تفصیل فصل به فصل و دو فصل نمونه است. در اینجا بیشتر بیاموزید

گیبس اسمیت
درباره: گیبس اسمیت یک ناشر مستقر در یوتا است ، که در سال 1969 تأسیس شد. 
انتشار: کتابهای فعالیتهای کودکان ، کتابهای هیئت مدیره و کتابهای تصویری. 
ارسال ها: ارسال یک طرح کلی دقیق ، یک نمونه نوشتاری و یک نمونه تصویرگری (در صورت لزوم) از طریق ایمیل. در اینجا بیشتر بیاموزید

کودکان می توانند مطبوعات کنند
درباره:  Kids Can Press یک ناشر کتاب های کودکان متعلق به کانادا است و لیستی از بیش از 500 کتاب تصویر ، عناوین غیر داستانی و داستان برای کودکان نوپا به بزرگسالان دارد. 
انتشارات: کتابهای تصویری کودکان ، داستانهای غیر داستانی کودکان و کتابهای فصل متوسط. 
ارسالی: نویسندگان کانادایی می توانند نسخه های خطی را از طریق نامه ارسال کنند. برای ارسال کتاب عکس ، لطفاً یک نسخه از کل نسخه خطی را ارسال کنید. برای ارسال کتاب فصل ، ما به خلاصه داستان و تقریباً سه فصل نمونه نیاز داریم. در اینجا بیشتر بیاموزید

انتشار MB
درباره: تأسیس در سال 2003 ، این شرکت در Bethesda ، مریلند واقع شده است. برای هر کتاب ، همیشه دو ماده ضروری وجود دارد: محبت و قدردانی - برای هنر ، برای کلمه نوشته شده و برای خوانندگان ما. 
انتشار: کتابهای تصویری کودکان. 
مطالب ارسالی: لطفاً کل نسخه خطی خود و یک یا دو پاراگراف را توضیح دهید که فرضیه کتاب و دلیل نگارش آن است. در اینجا بیشتر بیاموزید

شرکت انتشارات Peachtree
درباره: تأسیس در سال 1977 ، انتشارات Peachtree یک ناشر کتاب تجارت مستقر در آتلانتا ، جورجیا است. 
انتشارات: کتابهای داستان نویسی و غیر داستانی کودکان ، کتابهای داستانهای اولی داستان و کتابهای غیر داستانی ، خوانندگان داستانهای میانه و غیرداستانی. 
موارد ارسالی: ارسال یک نسخه از نسخه خطی کامل ، یک نامه پرس و جو ، اطلاعات مربوط به بیوگرافی (دسته های رسانه های اجتماعی ، وب سایت ، اطلاعات تماس ، اعتبار چاپ و نشر گذشته ، آموزش و غیره) ، و یک نامه پاکت نامه شماره 10 خود را برای پاسخ ارسال کنید. در اینجا بیشتر بیاموزید

شرکت انتشارات Pelican
درباره: شرکت انتشارات Pelican یک ناشر کتاب است که در نیواورلئان مستقر است. در سال 1926 تشکیل شده است ، این بزرگترین ناشر کتاب مستقل تجارت است که در جنوب ایالات متحده واقع شده است. 
انتشار: کتابهای تصویری کودکان. 
موارد ارسالی: برای کتابهای کوتاه مدت 5-8 ساله ، کتاب نامه پرس و جو را شرح دهید که به طور خلاصه و مختصر به شرح پروژه ، لیست جداگانه ای از اعتبارات نشر نویسنده ، چاپ نسخه خطی کامل ، و یک پاکت نامه تمیز شده از خود بپردازد که برای بازگشت کافی است. نسخه خطی یا حداقل برای پاسخ ما در اینجا بیشتر بیاموزید

کتابهای آب نبات پنی
درباره: Penny Candy Books یک شرکت مستقر در زمینه چاپ کتاب است که در سال 2015 تاسیس شده و در اوکلاهما سیتی ، اوکلاهما و ساوانا جورجیا مستقر است. مأموریت پنی کیتی انتشار ادبیات کودکانه است که منعکس کننده واقعیت های متنوع دنیایی است که در آن زندگی می کنیم ، چه در خانه و چه در خارج از کشور. 
انتشار: کتابهای تصویری کودکان. 
ارسال ها: نامه سؤالی را به همراه داستان و / یا تصاویر خود ارسال کنید. ما نسخه های نوشتاری را بدون تصاویر در نظر خواهیم گرفت. ما همچنین با خوشحالی داستان ها را بدون کلمات در نظر خواهیم گرفت. در اینجا بیشتر بیاموزید

Press Ripple Grove Press
درباره: Ripple Grove Press ناشر کتاب کودکان مستقر در پورتلند ، مستقل و خانوادگی است. 
انتشار: کتابهای تصویری کودکان. 
ارسالی: داستان خود را با مقدمه ای ارائه دهید که شامل خلاصه ای از داستان شما ، شرح حال مختصر از خود و اطلاعات تماس باشد. در اینجا بیشتر بیاموزید

چگونه خود کتاب کودک چاپ کنیم
در این بخش ، ما قصد داریم شرکت ها را با هم خارج کنیم و گزینه های خود نشر را بررسی کنیم. ما قبل از ارائه بهترین راهنمایی های ما در زمینه تهیه ، توزیع و بازاریابی کتاب بچه های خود ، به بررسی جوانب و منافع رویکرد ایندی می پردازیم. ما عمدتاً به کتاب های متمرکز خواهیم پرداخت ، اما نگران نباشید - بسیاری از این اصول می تواند در مورد خوانندگان اولیه نیز به کار رود.

چرا باید خود کتاب کودک چاپ کنید؟
برخلاف افکار عمومی ، انتشارات ایندیگری تنها برای نویسندگانی که قادر به یافتن ناشر مناسب نیستند ، آخرین راه حل نیست. در اینجا فقط چند دلیل مهم برای انتشار کتاب کودکان شما وجود دارد .

1. دستیابی به معامله با ناشر سنتی کار بسیار سختی است
بازار کتاب کودکان - به ویژه برای کتاب های تصویری - بسیار رقابتی است. به ثمر رساندن اولین قرارداد انتشار می تواند مانند پیدا کردن سوزن در یونجه باشد ، حتی اگر با یک نماینده امضا کرده باشید . اما هنگامی که خود منتشر می کنید ، اساساً تضمین می کنید که کتاب شما از آنجا خارج خواهد شد.

2. شما کنترل خلاق کاملی دارید
حتی اگر بتوانید با یک ناشر سنتی به سیستم وارد شوید ، آنها تصمیم می گیرند که چگونه کتاب شما نشان داده شده و طراحی شده است. اگر می خواهید تصاویر خود را بکشید ، هنرمندان خود را انتخاب کنید ، یا درباره مواردی مانند عنوان کتاب یا بیان صفحات ، حرف آخر را بزنید ، مسیر خود میخانه ممکن است برای شما باشد.

3. شما بیشتر حق امتیاز را حفظ می کنید
در یک ناشر سنتی ، یک نویسنده کتاب عکس به دنبال دریافت 5 سنت برای هر دلار ساخته شده از کتاب است. از آنجا که تصویرگر باید به نتیجه برسد ، این درصد کمتری از آن است که مثلاً شما از نوشتن رمان درجه متوسط ​​انتظار دارید. هنگامی که خود منتشر می کنید ، می توانید قطعه بسیار بزرگتری از پای را انتظار داشته باشید. (اندازه نسبی آن پای ماده کاملاً دیگری است.)

4- ناشران سنتی کند هستند
کیم فلمینگ ، تصویرگر کتاب کودکان می گوید: "چرخه تولید حدود دو سال از دستیابی به هدف قرار دادن قفسه ها است." و این درست است - مطبوعات سنتی خیلی پیش از این کار می کنند و برنامه های راه اندازی پیچیده ای را برای کتاب های بی شماری دارند که باید آنها را ترازو کنند ، بنابراین حقایق شما دقیقاً در اولویت قرار نمی گیرند. اگر می خواهید ایده خود را قبل از کریسمس زنده کنید ، انتشار ایندی ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

5- ناشران سنتی به نویسندگان متکی هستند تا به هر حال کتابهای خود را به بازار عرضه کنند
می دانید ناشران چگونه متروها و روزنامه ها را تبلیغ می کنند؟ خوب ، خبر بد برای شما این است که آنها فقط برای نویسندگان بسیار برتر خود این کار را می کنند . تقریباً در کلیه موارد ، حتی مطبوعات بزرگ Big 5 باعث می شود تا نویسنده به بازار عرضه شود و عناوین خاص خود را تبلیغ کند . بنابراین اگر تمام کارهای فروش کتاب خود را انجام می دهید ، چرا نباید فروش بیشتری را حفظ کنید؟

چرا باید خود کتاب عکس خود را منتشر کنید؟ در اینجا 5 دلیل عالی ذکر شده است.
برای توییت کلیک کنید

به طور طبیعی ، مشکلاتی در انتشار کتاب کودک نیز وجود دارد - که اکثر آنها مالی است. از شما انتظار نمی رود که حساب پس انداز خود را صرفا برای کار با ویراستاران حرفه ای و تصویرگران کنید ، بلکه مسئولیت یافتن پول در جایی را خواهید داشت ، خواه از طریق منابع جمعیتی و یا به اشتراک گذاری سود. و سپس زمان و تلاش شما برای تولید و بازاریابی کتاب شما صرف شده است.

اگر این مسئله شما را ناراحت نمی کند ، سپس به بخش بعدی ما بروید ، جایی که ما فقط نحوه انجام آن را به شما نشان می دهیم.

نحوه انتشار کتاب کودک (در 5 مرحله)
در این بخش فرض خواهیم کرد که شما اصول اولیه خود نشر کتاب را می دانید . به جای استفاده مجدد از آنچه شما می توانید در جای دیگر یاد بگیرید ، ما به آنچه تفاوت می کند انتشار نشر کودکان (و به ویژه کتاب های تصویری) متفاوت باشد ، غرق می شویم.

مرحله 1: نسخه خطی خود را با ویرایشگر کامل کنید
در بخش اول این مقاله ، ما به شما گفتیم که نسخه خطی خود را قبل از نشان دادن آن به کسی ، در عرض یک اینچ از زندگی خود قرار دهید. حال اگر خودتان در حال انتشار کتاب هستید ، باید آن را یک قدم جلوتر بردارید و از چاپ مناسب آن اطمینان حاصل کنید. و به راحتی می توانید با کار با یک ویرایشگر حرفه ای این امر را اطمینان دهید. فایده داشتن نسخه خطی که تنها 500 کلمه طول دارد این است که استخدام یک ویراستار مستقل آن را بسیار مقرون به صرفه می کند . به دنبال یک ویراستاری باشید که روی کتابهایی که از آنها لذت می برید کار کرده و به توصیه های آنها در مورد کار (و آنچه که نیست) گوش دهید.

مرحله 2: تصویرگر پیدا کنید
نحوه انتشار کتاب کودکان

یادتان هست که اگر به شما گفتیم اگر به طور سنتی کتاب کودکان چاپ می کردید ، به دنبال تصویرگر نباشید؟ خوب ، شما الان منتشر می کنید ، بنابراین بهتر است شکار کسی را شروع کنید که می داند چگونه از یک مسواک استفاده کند!

اگر قلب خود را برای نشان دادن کتاب خود تنظیم کرده اید ، عالی است - تا زمانی که تصاویر شما برای داستانی که می خواهید بگویید مناسب است و احساس می کنید هیچ کس دیگری نیست که بتواند کار بهتری انجام دهد.

اما اگر به فکر کار با یک حرفه ای گشوده اید ، پس جهانی از سبک های مصور را می بینید که پیش از شما باز می شود. کیم فلمینگ در دوره خود برای انتشار کتاب های تصویری ، تعدادی از زیبایی شناسی های رایج را بررسی می کند از جمله:

خط کاری (کوئنتین بلیک و همکاران)
ناز و شیرین (Renata Liwska و همکاران)
ساده لوح (مو Willems ، و همکاران)
و خیلی بیشتر! پیشنهاد می کنیم به سبد یک تصویرگر نگاه کنید تا حس خوبی از سبک آنها دریافت کنید ...

اسرار تجاری را برای انتشار کتاب های تصویری بیاموزید
برای این دوره 10 بخشی رایگان ثبت نام کنید! ایمیل خود را در زیر وارد کنید و "انتشار" - چگونه می توانید کتاب عکس خود را منتشر کنید "از فهرست کشویی انتخاب کنید.

Enter your email address
هزینه استخدام تصویرگر چقدر است؟

طول یک تکه از رشته چقدر است؟ هر تصویرگر بسته به تجربه و ماهیت پروژه ، نقل قول های مختلفی را ارائه می دهد ، اما Fleming حساب می کند که شما می توانید یک دانشجوی تصویرگری یا فارغ التحصیل اخیر را پیدا کنید تا حدود 4000 دلار روی کتاب خود کار کند.

وی ادامه داد: "برای نمایش یک کتاب کامل کار زیادی است! برای چشم انداز آن ، نشان دادن یک کتاب 32pp به راحتی می تواند 3 ماه کار تمام وقت را انجام دهد. این شامل توسعه شخصیت ، پیشگویی داستان ، مفاهیم خشن ، تصاویر نهایی - و در صورت ایجاد با دست - اسکن و تصحیح رنگ نیز می شود. "

آیا می توانید حق امتیاز را با تصویرگر تقسیم کنید؟
از نظر فنی می توانید اما اکثریت قریب به اتفاق تصویرگران آزاد هزینه کار خود را برای انتشارات دریافت می کنند. خطایی برای دستنوشته شگفت انگیز شما وجود ندارد ، اما بیشتر فریلنسرها باید اسکناس های خود را بپردازند و در موفقیت کتاب شما قمار نخواهند کرد.

اگر کتاب را با یک تصویرگر تصور کرده اید ، و این یک پروژه است که تصمیم گرفتید روی آن کار کنید ، شاید بخواهید بدانید که نویسندگان و تصویرگران تمایل دارند همه حق امتیاز 50-50 را تقسیم کنند.

مرحله 3: یک طراح کتاب بگیرید
نحوه انتشار کتاب کودکان

صبر کنید ... تصویرگر طراحی کتاب نیست؟ احتمالا نه. تصویرگران کودک در طراحی کتاب داخلی بسیار بندرت تجربه فوق العاده ای دارند . درعوض ، شما به شخصی که دارای مهارت خاصی برای تایپوگرافی و چیدمان باشد - نیاز دارید کسی که دارای تخصص فنی باشد ، کتاب شما را در قالب نهایی و قابل چاپ خود جمع کند. در تجربه فلمینگ ، شما نمی خواهید خیلی دیر صبر کنید تا شخصی را استخدام کنید.

وی گفت: "شایسته است که طراح را در صورت امکان ، در کمترین زمان ممکن - در حداقل قبل از شروع تصویرگر ، شروع به تولید تصاویر نهایی کنید. به این ترتیب ، طراح می تواند در مورد "املاک و مستغلات" مناسب برای متن موجود در صفحه مشاوره کند. "

مرحله 4: چاپگر و توزیع کننده را انتخاب کنید
تقریباً در همه زمینه های خود نشر ، روی قالب های دیجیتال تمرکز شده است. بعلاوه ، کتابهای الکترونیکی برای راه اندازی هیچ هزینه ای ندارند ، برای خوانندگان جذاب تر هستند و بیشترین تقسیم حق امتیاز را به نویسندگان ارائه می دهند. با این حال ، همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، این مورد در مورد کتاب ها برای خوانندگان جوان تر اتفاق نمی افتد.

تکنولوژی چاپ براساس تقاضا ، نشر را تغییر داده و به نویسندگان Indie اجازه می دهد فقط نسخه هایی را که می فروشند چاپ کنند.

بازیکنان اصلی بازی IngramSpark و KDP Print هستند. هر دوی این شرکت ها کتاب ها را با استاندارد سرویس قابل چاپ چاپ می کنند. هزینه چاپ یک کتاب پر رنگ 32 صفحه ای با KDP 3.65 پوند است و بسته به نوع سفارشی سازی آن ، اینگرم تقریباً مشابه است.

Blurb یک سرویس دیگر است که سفارشی سازی بیشتر و محصولی با کیفیت بالاتر را ارائه می دهد - با هزینه پایه که دو برابر آن است که شما KDP پرداخت می کنید. روند صعب العبور این است که هنگامی که سفارش خود را به صورت عمده آغاز می کنید ، تخفیف های ارزنده ای را ارائه می دهند.

با استفاده از هر یک از این خدمات PoD ، می توانید کتاب خود را از طریق هر خرده فروش عمده آنلاین - Amazon، Barnes & Noble، et al.

مرحله 5: کتابخانه ها را کار کنید
نحوه انتشار کتاب کودکان

با این حال ، هدف شما فقط نباید فروش مستقیم به والدین باشد. از این گذشته ، بیشتر والدین فقط کتابهای زیر آفتاب را خریداری نمی کنند - اکثریت آنها هنوز به سمت کتابخانه محلی خود می روند.

هر کتاب از کتاب شما که در یک کتابخانه است ، بطور موثر تبلیغات رایگان است.

اگر والدینی کتاب تصویری را در کتابخانه ببیند که کاملاً مناسب برای فرزندشان باشد ، احتمال دارد که آن را قرض دهد. اگر آنها آن را دوست دارند ، آنها ممکن است به دنبال کتابهای دیگری باشند که نویسنده نوشته است و آن را بخرند.

و سپس آنها به دوستان خود می گویند ، که آن را نیز برای بچه های خود وام می گیرند ، سپس عناوین دیگری را که توسط همین نویسنده منتشر شده است خریداری می کنند ، و آن را به دوستان خود توصیه می کنند. و بدین ترتیب ، دایره فضیلت کامل است.

برای درک بهتر نحوه ورود کتاب خود به سیستم کتابخانه ، این دوره رایگان Reedsy را در مورد موضوع بررسی کنید . اما اگر شما بیش از حد بی حوصله برای گذراندن دوره هستید ، می توانیم فاش کنیم که برای جذب کتاب های خود به یک کتابخانه ، به بررسی های خوب زیادی نیاز دارید - که ما را به عنوان موضوع مهم نهایی ما سوق می دهد.

بازاریابی کتاب کودکان
نحوه انتشار کتاب کودکان

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، صرف نظر از اینکه آیا خود انتشار می دهند ، از نویسندگان کودکان انتظار می رود سهم قابل توجهی از کار بازاریابی را انجام دهند. 80٪ از زمان ، بازاریابی "kidlit" همان بازاریابی در هر کتاب دیگر است. دهها ایده عالی برای بازاریابی کتاب برای شما وجود دارد - از ایجاد لیست پستی گرفته تا تبلیغات در حال اجرا با نویسندگان دیگر.

در این بخش ما به 20٪ دیگر خواهیم پرداخت: تکنیک های بازاریابی که مختص کتاب های کودکان است.

بررسی ها حتی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند
والدین هنگام خرید کتاب برای فرزندانشان بیشتر به بررسیها اعتماد می کنند تا زمانی که این کار را برای خودشان انجام می دهند. آنها می خواهند ببینند والدین دیگر چه فکر می کنند ، فرزندان دیگر چگونه از آن لذت برده اند و آیا این موضوع برای بچه های خود مناسب است یا خیر.

حتی بیشتر از یک رمان عاشقانه منتشر شده یا رمان عاشقانه ، یک کتاب تصویری با هیچ نقدی واقعاً برای فروش تلاش نخواهد کرد - و قرار دادن آن در کتابخانه یا کتابفروشی غیرممکن خواهد بود. برای یادگیری نحوه دریافت نظرات برای کتاب خود ، این پست را بررسی کنید .

برای تأثیرگذار و تیم خیابانی به انجمن های آنلاین مراجعه کنید
وبلاگ ها ، اینستاگرام ، گروه های فیس بوک ، توییتر ، Reddit. این روزها بیشتر والدین بچه های خردسال هزاره هستند. در نتیجه ، آنها تقریباً به هر نوع توصیه ای به اینترنت متکی خواهند بود (مسلماً یک تعمیم دیگر).

از طریق فیس بوک برای گروه های کتاب کودک یا گروه هایی که ممکن است به موضوع کتاب شما مربوط باشند ، جستجو کنید. اگر یک کتاب تصویری در مورد firetrucks نوشتید ، می توانید شرط بندی کنید که یک گروه فیسبوک (یا افرادی با بچه ها) که عاشق کامیون های آتش نشانی هستند ، باشند.

به اشتراک گذاری تصاویر از کتاب خود را در اینستاگرم و یا توییتر با استفاده از هشتگ های مربوطه - آنهایی که هم معامله با موضوع کتاب خود را ( #unicorns #firetrucks ) و یا شیر به طور مستقیم به مخاطبان (خود را #mommylifestyle #picturebooksaremyjam ).

با یک تأثیرگذار کار کنید
احتمالاً شما از اصطلاح "تأثیرگذار" شنیده اید که معمولاً برای توصیف شخصیت های YouTube یا Instagram استفاده می شود که توسط مارک ها برای تبلیغ محصولات پرداخت می شوند. در حالی که بد نیست برای رسیدن به هر یک از این افرادی که علایق آنها با کتاب شما منطبق است ، فراموش نکنید که تأثیر گذاران به اشکال مختلفی به وجود می آیند!

ایوان جونز کتابی راجع به یک کامیون هیولا ( Lil 'Foot the Monster Truck ) نوشت و برای تبلیغ آن ، او به Bob Chandler ، خالق Bigfoot و مبدأ ورزش کامیون هیولا رسید. او این کتاب را دوست داشت و به او یک بررسی کوتاه داد ، که پس از آن کمک کرد تا پای او را با انجمن ها و وبلاگ های مختلف کامیون هیولا بکشاند.

به همین ترتیب ، اگر می توانید شخصی را پیدا کنید که در بین افرادی که ممکن است کتاب شما را خریداری کند ، هوشیار باشد ، پس با مودبانه به نتیجه برسید ، خود را معرفی کنید و پیشنهاد دهید که نسخه ای از کتاب خود را برای آنها ارسال کنید.

بازدید از مدرسه!
بیشتر مدارس از بازدید نویسندگان استقبال می کنند - در حقیقت ، بعضی از مدارس حتی بودجه سالانه را برای آن تعیین می کنند. بنابراین چرا با یک مدیر یا کتابدار در تماس نیستید و سؤال می کنید که چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید؟ و اگر بازدید از مدرسه را بطور رایگان انجام می دهید ، جونز پیشنهاد می کند از فرصت فروش برخی نسخه ها استفاده کنید.

"اولین ایمیل خود را با یک تماس تلفنی دنبال کنید تا به آنها اطلاع دهید که به صورت رایگان از مدارس محلی بازدید می کنید ، در ازای ارسال مدارس به خانه ، فرصتی برای خرید نسخه های امضا شده از کتاب ارائه می دهید."

  • کتاب فروش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی