دانلود کتاب پزشکی

دانلود کتاب پزشکی، خرید کتاب پزشکی

دانلود کتاب پزشکی

دانلود کتاب پزشکی، خرید کتاب پزشکی

سایت دانلود کتاب های پزشکی و خرید این کتاب ها از منابع معتبر

بایگانی


پیشگفتار یک مقدمه است که توسط نویسنده آن درباره کتاب نوشته شده است. این اغلب به عنوان یک  عذرخواهی تلقی می شود - که به اندازه یک توضیح یا دفاع از دلیل وجود کتاب ، عذرخواهی نیست. از آنجا که پیشگفتار  بخشی از مطالب جلوی یک کتاب است (صفحات در ابتدای کتاب با شماره صفحه شماره های رومی) ، اغلب با پیش شماره و مقدمه اشتباه گرفته می شود.

با این حال ، تفاوت های اساسی بین این سه وجود دارد:

مقدمه است که توسط نویسنده در مورد این کتاب نوشته شده است و جدا از بدن از کتاب (صفحات با اعداد عربی) است،
معرفی است که توسط نویسنده در مورد موضوع کتاب نوشته شده است و بخشی از بدن است،
و یک پیشگفتار حتی توسط نویسنده نوشته نشده است! این از بدن جدا است و توسط یک متخصص در زمینه نوشته شده است که اعتبار خود را به موضوع کتاب می افزاید.
در این پست ، ما هر سه مورد را با جزئیات بیشتری پوشش خواهیم داد تا به شما کمک کنیم دریابید که چگونه بهترین کتاب خود را معرفی کنید.

تفاوت بین پیشگفتار ، پیشگفتار و مقدمه چیست؟ در آخر ، جواب # نوشتن
برای توییت کلیک کنید
چرا از پیش شماره استفاده می کنید؟
برای یک نویسنده ، پیشگفتار فرصتی را برای معرفی خود ، کتاب و پروژه های قبلی یا تجربیاتی که ممکن است از آن مطلع کرده باشد ، ارائه می دهد. مقدمات شانس شما برای گفتن داستان کتاب است - داستان چگونگی حرکت آن از فکر در ذهن شما به کتابی که در دست ماست.

مقدمات در غیرداستانی ها رایج تر هستند ( پیش نویس ها برای کتاب های داستانی محبوب تر هستند). با این حال ، آنها در هر دو حضور دارند. آنها شما را قادر می سازند مستقیم صحبت کنید:

آنچه شما ایجاد کرده اید ،
چگونه شما آن را ایجاد کرده اید ، و
چرا مهم است - یا چرا شما به طور خاص صلاحیت نوشتن در مورد آن را دارید.
بسیاری از نویسندگان حتی پایان یک پیشگفتار را امضا می کنند ، آن را تاریخ می گذارند ، و مکانی را که از آن نوشتند (فهرست کردن چه کسی ، چه زمانی ، و کجا از آن همه) مانند مارک تواین در زیر لیست می کند:

huck-finn-preface-by-mark-twain
(منبع:  ماجراهای هاکلبری فین )
آیا کتاب شما به یک مقدمه نیاز دارد؟ اشاره: مارک تواین کار کرد. # نوشتن
برای توییت کلیک کنید
با بدبینی تر ، پیشگفتار فرصتی برای فروش خوانندگان بر روی یک کتاب است. به طور معمول ، باید به این هدف نوشته شود که خواننده را به خود جلب کند ، نه اینکه به سادگی بتواند پیامی را که از قبل در کتاب منتقل می شود ، به طور خودکار اساطیری یا بیش از حد توضیح دهد. محتوای مقدمه به بهترین وجه به عنوان بینش در کتاب شما ارائه می شود ، نه ارائه چیزهایی که برای درک آن باید بدانید.

نحوه نوشتن مقدمه
اگر تصمیم گرفته اید که کتاب شما می تواند از یک مقدمه بهره ببرد ، در اینجا سه ​​نکته برای کمک به شما در نوشتن یک مقاله آورده شده است:

1. آن را مختصر نگه دارید
حداکثر یک یا دو صفحه باید باشد. دیگر وجود دارد ، و خطر نافرمانی را به دنبال دارد: خوانندگان همیشه نسبت به نویسندهای که بیش از حد طولانی در مورد خود صحبت می کنند ، محتاط هستند. به علاوه ، پیشگفتار هنوز بخشی از مقدمه است ، بنابراین فرصتی مناسب برای خوانندگان وجود دارد که به هر حال آن را نخوانند. 50 صفحه را روی آن هدر ندهید.

2. چیزی را از دست ندهید
پیشگفتار فرصتی است برای نشان دادن مطالب خود و خوانندگان را به سمت خود جلب کنید - مخاطب خود را از طریق چیزی که کاملاً آشکار در بدنه کتاب خواهد شد ، کودک نکنید. گذشته از توضیحات مختصر شخصیت های اصلی و مضامین اصلی ، بقیه را تا خود داستان بگذارید. با این حال ، شما می توانید هدف از نگارش کتاب را بیان کنید ، و آنچه خواننده می تواند امیدوار باشد از آن بیاموزد.

قتل-یک-بنفش-ریموند-مقدانیل - مقدمه
(منبع: قهوه خانه مطبوعات)
همچنین ، اگر کتاب از نظر ساختاری مجزا باشد ، پیشگفتار محلی برای توصیف نحوه خواندن آن است - همانطور که با قتل Raymond McDaniel's Murder (بنفش) وجود دارد ، که شماره صفحه ندارد و به هر ترتیب قابل خواندن است.

3. داستان داستان خود را بگویید
گذشته از این پارامترها ، پیشگفتار زمین بازی شماست! در استفاده از آن برای توصیف راحت باشید:

چرا موضوع را انتخاب کردید (و تخصص خود را در مورد آن)
چگونه به موضوع علاقه مند شدید
چرا انگیزه داشتید که در مورد آن بنویسید
چقدر طول کشید که بنویسید
چالش هایی که هنگام نوشتن بر آنها غلبه کرده اید
سفر نوشتن آن و نحوه تغییر در روند
علاوه بر این ، اگر کتاب شما یک نسخه به روز شده از یک اثر قدیمی است ، پیشگفتار محلی برای توصیف چیزهای جدید است. همچنین می تواند تأییدیه یا منابع خاصی را که برای نگارش کتاب مورد استفاده قرار می گیرد شامل شود - هرچند که این اجزاء گاه بهتری به موضوع پشتی اختصاص می یابد.

خسته از گفتن همان داستان در مورد کتاب خود در هر وعده هستید؟ به جای آن ، آن را در یک مقدمه بنویسید. # نوشتن
برای توییت کلیک کنید
مقدمه چیست؟
هر دو مقدمه و مقدمه توسط نویسنده نگاشته شده و لزوماً جزئی از داستان نیستند - نه به هدف روایی خدمت می کنند و نه با طرح ، شخصیت ها و درگیری درگیر هستند . اما ، در حالی که پیشگفتار در خارج از بدنه کتاب قرار دارد ، مقدمه بخشی از آن محسوب می شود: اطلاعات لازم را برای درک موضوع یا محتوای کتاب فراهم می کند.

مقدمه ها تقریباً منحصر به مقاله های علمی یا غیر علمی است ، جایی که از آنها برای موقعیت یابی تحقیقات در زمینه رشته های دانشگاهی بزرگتر استفاده می شود ، یا برای تعریف تعاریف مهم و روش تحقیق. در داستان ، مقدمه فقط زمانی لازم است که یک داستان برای درک مطالب به اطلاعات اضافی نیاز دارد . اگر مشغول نوشتن یک پیشنهاد کتاب هستید ، لازم نیست مقدمه را در بخش کلی فصل خود وارد کنید.


(منبع:  در مبدا گونه ها )
نحوه نوشتن مقدمه
مقدمات علمی پیروی از دستورالعملهای دقیق است که از نظر رشته تحصیلی متفاوت است ، اما بیشتر تعداد کلمات 1000 تا 2000 را مناسب می دانند. اگر فکر می کنید کتاب غیر داستانی (یا حتی تخیلی) شما به معرفی نیاز دارد ، ابتدا از خود بپرسید:

آیا موضوع نیاز به زمینه ای دارد که در داستان ارائه نشده است؟
آیا کار شما به یک هدف استدلالی یا اقناعی انجام می شود؟
آیا نتیجه گیری هایی وجود دارد که باید به صراحت در جبهه بیان شود؟
آیا کتاب شما به مقدمه نیاز دارد؟ مگر اینکه مشاور دانشگاهی شما به شما چنین بگوید ، جواب این است: احتمالاً اینطور نیست. # نوشتن
برای توییت کلیک کنید
سپس ، مطمئن باشید که موارد زیر را شامل می شود:

شرح جلد مطالب موجود در کتاب شما ،
استدلال ، فلسفه یا دیدگاه اصلی شما در مورد موضوع ،
تعاریف اصطلاحات تخصصی یا اختراع شده ،
یک طرح روشن از نحوه ساخت کتاب ، و
نحوه دریافت اطلاعات (منابع اصلی).
در پی تبلیغ قدیمی ، مقدمه ای به خوانندگان می گوید که این کتاب چه می گوید. سپس کتاب در واقع آن را بیان می کند ، و نتیجه گیری به خوانندگان می گوید آنچه گفته شد. بنابراین ، اگر این ساختار صریح و نه بر روی بینی متناسب با داستان شما باشد ، احتمالاً نیازی به معرفی ندارد.

جامعه
نیل گیمان ، ایزابل آلنده و جویس کارول ایتس چه مشترکاتی دارند؟
همه آنها با ویراستاران Reedsy کار کرده اند. امروز ثبت نام کنید و در داستان بعدی خود با آنها کار کنید.

Enter your email address
بیشتر بدانید که چگونه Reedsy می تواند به شما در تهیه کتاب زیبا کمک کند.

پیشگفتار چیست؟
بیایید این را فوراً پاک کنیم: یک حرکت رو به جلو یک جهت و ، کاملاً صریح ، یک اسم نیست. مقدمه یک متن مقدماتی در مورد یک کتاب توسط کسی غیر از نویسنده آن نوشته شده است.

افرادی که برای نوشتن مقدمات انتخاب شده اند غالباً با خود کتاب ارتباط ندارند ، اما مربوط به موضوع کتاب است - معمولاً می فهمید که این یک دانشگاهی است که موضوع کتاب را مطالعه می کند (یا در مورد کلاسیک ها ، کتاب). خودش)

هدف از پیشگفتار این است:

خواننده را متقاعد کنید که ، واقعاً بخواند ،
اعتبار به کتاب و موضوع ، و
یک نویسنده یا اثری را به جهان معرفی کنید.
این موارد به ناچار مؤثرتر از شخصی غیر از نویسنده هستند (و داشتن نام بزرگ پیوست به ناشر کتاب کمک می کند وقتی زمان عرضه آن به بازار عرضه شود).

نحوه نوشتن مقدمه
اگر از شما خواسته شده است که یک مقدمه بنویسید ، تبریک می گویم! این بدان معناست که شما یک مقام برجسته در یک یا چند زمینه هستید و برای توجیه دلیل نگارش یک کتاب کامل انتخاب شده اید. به بیان ساده ، نوعی کار بزرگ است.

بنابراین اگر شما یک پیش نویس را می نویسید ، شانس دارید: دستورالعمل های بسیار دقیقی برای نوشتن نسخه وجود ندارد. مشابه پیشگفتار ، اگر کتاب یک نسخه جدید است ، پیش شماره به طور معمول در مورد اختلافات بحث خواهد کرد. اگر این یک کلاسیک است که مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد ، ممکن است درباره تأثیر تاریخی کتاب بحث شود.

سکوت-بهار-پیشگفتار
(منبع:  Houghton Mifflin )
در غیر این صورت ، شما کم و بیش سلطنت رایگان دارید. می توانید بحث کنید:

رابطه شما با نویسنده یا موضوع ،
چگونه کار آنها بر زندگی فردی شما تأثیر گذاشته است ، و
چگونگی تأثیر کار آنها بر کل جهان تأثیر گذاشته است.
در حقیقت ، یک مقدمه حتی لازم نیست در مورد خود کتاب باشد! این می تواند به سادگی حدود یک فصل یا کل کتابشناسی نویسنده باشد. درنهایت ، نحوه تأثیر یک کتاب بر یک فرد مجزا را شرح می دهد. بنابراین ، بیش از هر چیز دیگر ، اطمینان حاصل کنید که شخصی است.

چه تفاوتی بین هاک فین ، ریشه گونه ها و بهار خاموش وجود دارد؟ اینجا را پیدا کنید # نوشتن
برای توییت کلیک کنید
خواه این سه شروع توسط خواننده شما پرت شود یا نه ، آنها صفحاتی هستند که کار شما را شروع می کنند. بنابراین ، مهم نیست که چطور تصمیم می گیرید کتاب خود را شروع کنید ، مطمئن شوید که با یک صدای انفجار شروع می شود - به طوری که با یک زمزمه پایان نمی یابد.

  • کتاب فروش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی